CZ 175 predválecná Rok výroby: 1935 - 1946
Motocykly byly dodávány tradicne pouze v cerném lakování doplneném bílými ozdobnými linkami a chromovanými díly. Vyrábel se v provedení Standard a Special, provedení Special se lišilo chromovanými ráfky, dráty kol a reflektorem, model B (Special) mel navíc i baterii, usmernovac a elektrickou houkackou. Pro luxusnejší model Special byl motor osazen válcem a hlavou s bohatším žebrováním. V dalších letech došlo k dalším zmenám na motoru, príruby výfukových kolen nahradily sverné rozety. Zpocátku používané reflektory Bosch byly nahrazeny svetlomety vlastní výroby, stejne jako elektrické klaksony, které v prvních letech dodávala plzenská firma J. Malý. Po roce 1945 se objevují i karburátory Jikov ( do té doby Graetzin) a setrvacníkové magneto CZ. Krome rucního razení bylo na nekteré stroje montováno i pokrokovejší razení nožní.
CZ 250 predválecná Tourist. Rok výroby: 1936 - 1940
Prvních 700 motocyklu tohoto typu bylo vyrobeno v roce 1936. Od roku 1937-1940 se pak motocykl vyrábel v pozmenené verzi.
CZ 250 predválecná Tourist. Rok výroby: 1936 - 1940
Zpocátku se radilo rukou a na prání bylo montováno nožní razení, pozdeji však jen razení nožní.