Jawa pérák 250
Jawa pérák 350
Ogar 350
JAWA Pérák 250 Rok výroby: 1946-1954
Typ: 250/10 Zadní kolo bylo odpruženo kluzným teleskopickým tlumicem s vinutými péry r.v. 1946
Typ: 250/11 od 1947 -1956 Druhý rok výroby opustily výrobní linky již 17162 nových dvestepadesátek s pérováním zadního kola, které bylo vynikající. Dvestepadesátka s odpružením zadního kola se vyrábela až do roku 1956. Normální dvestepadesátka odešla z výroby již dríve roku 1954. Techto slavných Jaw obou typu se prodalo 180000 kusu.
Typ: 250/10 Zadní kolo bylo odpruženo kluzným teleskopickým tlumicem s vinutými péry r.v. 1946
Typ: 250/11 od 1947 -1956 Druhý rok výroby opustily výrobní linky již 17162 nových dvestepadesátek s pérováním zadního kola, které bylo vynikající. Dvestepadesátka s odpružením zadního kola se vyrábela až do roku 1956. Normální dvestepadesátka odešla z výroby již dríve roku 1954. Techto slavných Jaw obou typu se prodalo 180000 kusu.
Ogar 350 Rok výroby: 1948-1949
Typ: 350/12
Od roku 1950 kdy došlo ke sloucení s Jawou se zacal vyrábet pod názvem Jawa350/18
Typ: 350/12
Od roku 1950 kdy došlo ke sloucení s Jawou se zacal vyrábet pod názvem Jawa350/18
JAWA Pérák 350 Rok výroby: 1950-1956
Typ: 350/18
Typ: 350/18
Tlumic má držák tvoren jedním páskem. Spojení s kolenem je prevlekem. Janecek.
Tlumic má držák zalisovaný v tele. Spojení s kolenem je prevlekem. Zbrojovka.
Tlumic má držák zalisovaný v tele. Spojení s kolenem je maticí. (komunista)
Koleno je v ohybu více prihnuté do válce než u Jawa 350.
Prachovka predního a zadního kola.
Brzdové pácky plechové.
Tlumic má držák tvoren dvema pásky. Spojení s kolenem je prevlekem.
Koleno má nepravidelný oblouk, mírne prihnuté k válci.
Tlumic má držák tvoren dvema pásky. Spojení s kolenem je prevlekem.