Stadion S11 Rok výroby: 1957-1959
Stadion S11 tedy byl prvním, široce rozšíreným, sériove vyrábeným mopedem Ceskoslovenského podniku n. p. MOTOR Ceské Budejovice a byl montován v jeho dceriném závode Stadion Rakovník. Oznacení stadionu S11 znamená, že se jedná o první sérii (radu) - celá první série nesla oznacení S11. Následné série nesly oznacení S22 (rok zahájení výroby 1960) a S23 (rok zahájení výroby 1962). Moped Stadion S11 se vyrábel rovnež ve vylepšeném provedení (bez zvláštního oznacení). V druhé polovine roku 1959 byl tlumic pro moped S11 rekonstruován podle cs. patentu 87359 ing. Kopala a Sverharta. (doutník jako S22)
Stadion S22 Rok výroby: 1960- 1965
Moped Stadion S 22, který pribyl do výrobního programu v roce 1960 prinesl vetší jízdní komfort a výkony a taktéž vetší unifikaci s mopedy Jaweta. Konstrukce mopedu byla kompletne prepracována. Motor byl vybaven novým polospádovým karburátorem Jikov 2912 PS na místo typu 2912M (M znamená monoblok) a tlumicem sání. Šírka pneumatik byla zvetšena z 2" na 2,25".
Kolínko je v rovine mírne prihnuté nahoru a dovnitr(ke kolu). S11 je delší, S22 kratší.
Tlumic tvaru doutník, ve stredu zavešen k rámu sponkou.
Tlumic tvaru doutník, ve stredu s pevným držákem pro zavešení k rámu.